Skip to content

Outfit 0809’11 | Improvised rainsuit

september 8, 2011


Surely, you would say the weather gods have bet they can transform the Netherlands in a sea or so, it’s raining cats and dogs continuously almost. That’s why I decided to take out the hottest ‘rainsuit’ I own: my amazing new read faux leather pants and a faux leather, nude coloured jacket. I wore this last Saturday as well to a dinner date with my girls but instead of the longsleeve I wore it with a black tanktop, which I liked better actually.

How’s your week? Mine is pretty much fun actually, truly like most of the lectures I attended and seeing everyone and to have drinks with them again!🙂

Serieus, je zou zeggen dat de weergoden een weddenschap hebben gesloten dat ze Nederland in een zee ofzo kunnen veranderen, het regent zo veel en zo hard. Vandaar dat ik mijn hotste ‘regenpak’ maar aangetrokken heb: mijn geweldige nieuwe rode nepleren broek en nudekleurig nepleren jasje. Ik droeg dit afgelopen zaterdag trouwens ook, tijdens een dinertje met vriendinnen. Maar in plaats van het shirt droeg ik toen een zwarte tanktop, wat ik persoonlijk denk ik toch mooier vind.

Hoe is jullie week? Mijne is behoorlijk leuk eigenlijk, de meeste van mijn nieuwe colleges zijn echt interessant en natuurlijk is het ontzettend leuk om iedereen weer terug te zien en gezellig te borrelen🙂










pants – New Yorker | shirt – Lady Sting | shoes – Mango | jacket – Zara | polish: From Dusk to Dawn by Catrice

With fall-like weather and dropping temperatures I lóve to wear my warm and oriental scents like Dolce & Gabbana’s the one again🙂

4 reacties leave one →
  1. september 9, 2011 09:34

    je broek is echt te gek!:) en je haar is pretty. p.s. Ik doe mee met een blogger wedstrijd en heb je hulp hard nodig. Het duurt maar een minuutje. Hier is een uitleg: http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/09/tag.html

  2. september 9, 2011 12:18

    Cool pants!🙂

  3. september 9, 2011 20:56

    Wauw, je rode leren broek is echt súper mooi🙂 !

  4. september 11, 2011 12:30

    Dankjewel allemaal🙂 Ben er ook super blij mee!

Geef een reactie

