Skip to content

Primark shoplog!

november 8, 2011





Couldn’t resist the idea of a Primark shopping trip as a break from studying last Friday. So I called a bunch of friends and one of them was actually free and excited to join me on my little adventure to Rotterdam. Seriously, all the studying drains my brains and the best way to free your mind is the knowledge of SHOES ON SALE. Isn’t it? Well, nonetheless a lot of trash, I was able to find some things that made my heart jump one beat. Amongst those some great knitwear (I was longing for a burgungy knitted jumper for soooo long!) and amazing glitter pumps. Did I told you before that I’m a sucker for everything that sparkles? Haha. Guess I did. And what about the stunning ankle boots for only 23 Euros and the cosy Christmas socks? I really love cosy socks, perfect to wear in house for example with Sinterklaas or in the university library during long days of studying…

Ik kon het idee van een shopping tripje naar Primark bij wijze van pauze van het lange studeren niet weerstaan afgelopen vrijdag. Dus belde ik een stel vriendinnen waarvan er uiteindelijk maar één vrij én enthousiast was om mij te vergezellen tijdens het uitstapje naar Rotterdam. Serieus, al dat studeren kan soms zo geestdodend zijn en het beste medicijn is dan de wetenschap dat je goedkope schoenen gaat  scoren. Vind je niet? En, ondanks dat er veel trash was, heb ik toch een aantal items gevonden die mijn hart een slag over lieten slaan. Waaronder geweldige knitwear (ik wilde al zo lang een bordeaux rode gebreide trui!) en geweldige glitter pumps. Heb ik al eens verteld dat ik echt een sucker ben voor alles dat glinstert? Haha. Ik denk van wel. En wat vinden jullie van de prachtige enkellaarsjes voor maar 23 euro en de o zo lekker zittende kerstmis-sokken? Ik ben echt gek op comfy sokken, perfect om in huis te dragen met bijvoorbeeld sinterklaas, of in de UB tijdens lange studie-dagen…

2 reacties leave one →
  1. november 10, 2011 15:36

    Oké ik belange niet fan van alles, maar misschien is dat omdat het verbleekt in vergelijk met DIE GEWELDIGE GLITTERPUMPS! Wauw, echt mooi zijn ze! Hoeveel heb je ervoor betaald? Want misschien ga ik volgende week woensdag ook naar de Primark hihi😉

    • november 10, 2011 17:17

      Hahaha nice zijn ze he! Ze kostten maar 15 euro! Heb bovendien nog 10% korting gekregen omdat er wat glitters afgesleten zijn haha, dat ga ik dus zelf oplossen met een glitterspray!

Geef een reactie

