Skip to content

WANTED | The Crystal Bra

november 15, 2011


This bra passed by on my screen several times before, but it never activated that ‘WANT IT, NEED IT, MUST HAVE IT’-part of my brain like it did this time. I simply love it, especially when worn in a subtle way. Maybe it has something to do with my shiny and sparkly obsession lately, or maybe it’s just the upcoming holiday season that tickles my mind, I don’t know, the only thing I do know is that I want one! Unfortunately, they are pretty pricey: 59 euros. I found some cheaper ones on Ebay, but I’m not so sure they sell my size… I’ll keep you posted!

What do you think about these bras?

Deze bh is al eens eerder voorbij gekomen op mijn scherm, maar nooit wekte het dat ‘IK WIL HET, HEB HET NODIG, MOET HET HEBBEN’ gevoel zo bij me op als ditmaal. Het kan zo chic staan, vooral wanneer je het subtiel draagt. Misschien heeft het wat te maken met mijn huidige obsessie voor alles wat glimt en glittert, of misschien komt het gewoon door de feestdagen die eraan zitten te komen, ik weet het niet, het enige wat ik weet is dat ik er een wil! Helaas zijn ze wel prijzig: 59 euro. Ik heb goedkopere gevonden op Ebay, maar ik weet nog niet zeker of die goed zijn qua maat… Ik houd jullie op de hoogte!

Wat vind jij van deze bh’s?




Kristina, Andy and Chiara with the Crystal Bra.

4 reacties leave one →
  1. november 18, 2011 00:16

    Ik vind ze mooooooooooooooooooooooooi ! Heb er zelf ook al even over staan twijfelen om ze te kopen, vind hem bij Andy en Kristina (vooral Kristina!) heel erg leuk staan, bij Chiara vind ik ‘m een tikkeltje ordinair…

    • november 18, 2011 10:47

      Ja dat is wel waar, al vind ik het bij haar juist heel leuk hoe ‘ie matcht met de metallic blazer!

  2. november 20, 2011 02:16

    I want a crystal bra too !!

  3. november 27, 2011 00:14

    Ik vind de beha’s echt geweldig, helaas wat duur

Geef een reactie

