Skip to content

Outfit 2411’11 | Nelly

november 26, 2011


This is what I wore to the Nelly High Heel event last Thursday evening. To be honest, when I look back at the pictures, I’m not even a real fan of my own outfit.. But that’s also due to the fact that my top kept cropping up, it was better if I’d have worn a slightly longer top that would have peeped out underneath my blazer. Well, mistakes are made to learn lessons from! What I do love is the combination of silver and pink nails❤

Dit is wat ik droeg naar het Nelly High Heels event afgelopen donderdag avond. Om eerlijk te zijn, nu ik de foto’s terug zie, ben ik niet eens zo’n grote fan van mijn eigen outfit.. Maar dat komt ook vooral door het feit dat de top de hele tijd omhoog kroop, het was beter geweest als ik er een wat langer topje onder had gedragen, iets wat onder de blazer uit kwam. Maargoed, fouten zijn er om van te leren! Waar ik wél naar kan blijven staren is de combinatie van het zilver en de knalroze nagels❤






Jeans – Zara | shoes – Primark | top – Vila | blazer – Zara

I wore Chloé Signature, what a delicious scent!

7 reacties leave one →
  1. november 27, 2011 08:08

    nice post!

  2. Kiymet permalink
    november 27, 2011 13:38

    Super gaaf Marle! Had je ook nog schoenen gekregen? Ik ben benieuwd.

    • november 27, 2011 14:11

      Ja! Ze worden binnen 1 á 2 maanden bezorgd. Ik heb die pumps met de studds (forget your BF) gekozen!😀

      • Sarah permalink
        november 27, 2011 17:49

        Die waren echt enorm gaaf!

      • Kiymet permalink
        november 27, 2011 22:57

        Aaaaaa super gaaf joh😀

  3. november 27, 2011 19:51

    Het was gezellig! Tot snel!

    Xoxo Whitney
    http://withlovewhit.com/

  4. Myrthe permalink
    november 30, 2011 18:03

    Echt gaaf, ik ben benieuwd naar de schoenen! (ik vind de schoenen die je daar aan hebt ook al heel leuk!)

Geef een reactie

