Skip to content

I’m an Aussie Angel! (psst: and I need votes….)

november 29, 2011

Ok.. I hate it when people are begging for votes through their blogs/facebook/twitter and I thought I would never do such a thing myself. And here I am =) But actually: is it that bad to do a little self-marketing every now and then? Maybe not.

I’ve been accepted as one of the Aussie Angels of the same-named Australian hair products brand. Usually, when it comes to votes in a competition, I don’t enter it because the chances are sooo little. But since everyone is always lyrical about my hair though it’s natural (yes really! haha), which is one of the rules of the game, I decided to give it a shot! When I have the most votes of all the girls at the end of the month (which is soon!!) I will go to the finals and the girl who’s winning then….. she’ll get two tickets to Australia!

So, this time I’m the one begging you: Please vote for me through this link! I would be so grateful!

Oke, normaal gesproken heb ik er echt een hekel aan als mensen smeken voor stemmen via hun blog/facebook/twitter en ik had me zó voorgenomen om het zelf nooit te gaan doen. And here I am =) Maar aan de andere kant: is het zo erg om te doen aan een beetje self-marketing zo nu en dan? Misschien niet.

Ik ben ‘aangenomen’ als een van de Aussie Angels van het Australische haarproducten merk Aussie. Normaal gesproken wanneer je moet stemmen om een wedstrijd te winnen, denk ik: ach laat maar en doe ik niet mee, de kans is dan zó klein. Maar aangezien iedereen altijd lyrisch is over mijn haar en het natuurlijk is (ja echt! haha), wat een van de voorwaarden van de wedstrijd is, besloot ik een kansje te wagen! Als ik aan het eind van de maand (wat al bijna is!) de meeste stemmen heb, zal ik doorgaan naar de finale…. en het meisje wat dan wint…… krijgt twee tickets naar Australië!

Dus, dit keer ben ik degene die smeekt: Please stem op mij via deze link! Ik ben iedereen zó dankbaar!

4 reacties leave one →
  1. Kiymet permalink
    november 29, 2011 18:10

    Gestemd ! Binnur gaat zo stemmen op haar laptop en gizem gaat ook stemmen op haar computer :D!

  2. november 30, 2011 10:33

    Voted!

  3. Myrthe permalink
    november 30, 2011 18:00

    Ik heb ook gestemd! Ik vind jouw haar echt geweldig!😀

Geef een reactie

