Skip to content

NEW IN | Sequins and fur

november 30, 2011



The fur jacket came along already in the latest outfit post, but here you also have a preview of the sequined dress I ordered from New Look. Finally. It was quite an adventure to get my hands on it, namely. New Look sells the greatest sequined dresses by the way, if you’re still looking for one you should definitely check out their shop. Unfortunately it seems to be impossible to picture sequins well.. luckily they’re even a lot prettier in real life. Oh and how I love the combination of those two! Perfect for the coming holidays! Have you picked an outfit for the holidays yet?

PS. props for New Look for their GREAT delivery! I received my package within one week, completely sealed and on a hanger!

De bontjas kwam al voorbij in de laatste outfitpost, maar hier dan ook een preview van hét paillettenjurkje dat ik bestelde via de webshop van New Look. Eindelijk. Het was namelijk nogal een avontuur om het ook daadwerkelijk in handen te krijgen. New Look verkoopt trouwens absoluut de meest geweldige paillettenjurkjes, dus als je nog naar één op zoek bent moet je zeker eens daar kijken. Helaas lijkt het overigens wel onmogelijk om de pailletten een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen.. gelukkig zijn ze nog een stukje mooier in het echt. En oh ik ben echt weg van de combinatie van beiden! Perfect voor de feestdagen! Hebben jullie al een outfit in gedachten?

PS. props voor New Look voor de geweldige levering! Mijn pakketje werd binnen een week geleverd, gesealed en aan een hanger!

Follow SMW on bloglovin‘, fashiolista and twitter!

5 reacties leave one →
  1. Myrthe permalink
    november 30, 2011 17:59

    Oeh, dat palletenjurkje ziet er gaaf uit! Ben benieuwd naar een aanfoto!

  2. november 30, 2011 18:44

    heel mooi jurkje ik ben ook nog opzoek voor de perfecte jurk, maar deze is alweer bijna uitverkocht, alleen de grote maten zijn over:( jammer xoxo

    • november 30, 2011 20:08

      Dat heb ik ook héél lang gehad, ik checkte iedere dag wel 3 keer haha. Uiteindelijk heb ik hem weten te bemachtigen, maar ze gaan inderdaad héél hard! Het is namelijk nog maar een week geleden dat ik mijne bestelde, toen stonden ze er net weer op! In de gaten houden dus, want soms hebben ze ook een andere heel geweldige!🙂

  3. Roanne permalink
    november 30, 2011 19:09

    Curious how it looks in real life!

  4. december 1, 2011 01:05

    Ook mijn 2 topitems, faux fur en pailetten😄

Geef een reactie

