Skip to content

Outfit 2512’11 | Polar Bear

december 27, 2011


The look I wore during the first day of Christmas. I had a lovely day with my family as I described in the last post. Today, I planned to shoot outfitpics of the look I wore on the second day of Christmas, however, me and my mom ended up in the shopping mall, oops. I did score some nice things, though, I will show it to you in a couple of days. For the rest of the week I am going to a house in the middle of nowhere, with the board. We are gonna have fun, of course do some work that has to be done, go swimming and we have awesome themes to dress up to. So stay tuned for some awesome updates the coming days! I will try to shoot my outfit of yesterday at the end of the week, so that I can still show you the look I wore to my family’s Christmas lunch! Have a great weekšŸ™‚

Dit is de look die ik eerste kerstdag droeg. Ik had een geweldige dag samen met mijn familie, zoals ik al omschreef in de laatste post. Vandaag had ik gepland om outfitfoto’s te maken van de look die ik tweede kerstdag droeg, maar mijn moeder en ik zijn geĆ«indigd in het winkelcentrum, oeps. Ik heb wel een paar mooie dingen gescoord die ik jullie later deze week zal laten zien. De rest van de week zit ik met mijn bestuur in een huisje in the middle of nowhere. We gaan vooral lol maken, en natuurlijk doen wat er nog gedaan moet worden, zwemmen en we hebben een paar geweldige thema’s qua kleding. Stay tuned dus voor awesome updates de komende dagen! Ik zal proberen de look van gisteren aan het eind van de week te fotograferen, zodat ik jullie toch nog kan laten zien wat ik tweede kerstdag aan had naar een lunch met de familie! Have a great weekšŸ™‚












Sweater – H&M | leather pants – New Yorker | shoes – Nike | coat – H&M

I was wearing Jasmin Noir by Bulgari, loooove jasmin and lavender scents lately!

2 reacties leave one →
  1. december 29, 2011 14:39

    Die broek van de newyorker is echt heel erg mooi, niet meer te koop zeker?

    XOXO

    • december 30, 2011 16:46

      Ik denk dat ‘ie nog wel verkrijgbaar is! Ik had eerst de rode en had de zwarte toen laten liggen, hartstikke veel spijt later, natuurlijk, haha. Toen ik terugging was ‘ie er niet meer, maar laatst toevallig weer wel! Ik zou dus gewoon regelmatig kijken als ik jou was!

Geef een reactie

