Skip to content

Outfit 3112’11 | Champaign Showers (NYE look)

januari 3, 2012


Here it is! The look I wore on new year’s eve. This is the New Look dress I almost killed for, haha and then finally managed to click home. I have never, ever regretted it and received so many compliments on it! I am crazy over the high neckline with the open back and long sleeves. The party itself was absolutely amazing as well, ny is one of my most favourite holidays, together with Queensday. The excitement the last moments before 12 o’clock (I know it’s childish, but it still works on my nerves ;-)), the happiness and cheers right after it and of course the parties. A friend of mine came over to our house and at one o’clock we went to the city center to attend a club’s party. All of my high-school friends were there, it absolutely was a blast. Hope your nye was as great as mine and I wish you all the best for 2012! May all (y)our wishes come true!

Hier is ‘ie dan! De outfit die ik droeg tijdens de jaarwisseling. Dit is het New Look jurkje waar ik bijna een moord voor ben begaan, haha en die ik toen éindelijk naar huis kon klikken. Ik heb er echt nóoit spijt van gehad en heb er zoveel complimentjes over gekregen! Ik ben weg van de hoge halslijn met de open rug en lange mouwen. Het feest zelf was trouwens ook geweldig, oud & nieuw is samen met koninginnedag mijn meest favoriete feest van het jaar. De spanning tijdens de laatste minuten van het oude jaar (ik weet het, het is een beetje kinderachtig, maar het maakt me nog altijd zenuwachtig ;-)), de blijdschap en uitspattingen erna en natuurlijk de geweldige feesten. Een vriendin kwam eerst naar ons huis, en rond 1 uur zijn we naar de stad gegaan. Al onze oude vrienden waren er ook, dus het was echt geweldig, dankjewel! Ik hoop dat jullie oud & nieuw net zo geweldig was als die van mij en ik wens jullie all the best voor 2012! Dat al onze wensen uit mogen komen!







Dress – New Look | shoes – Zara | lipstick – Sweet Kiss by Bourjois | nailpolish – French Kiss by H&M

I wore the sensual Jasmin Noir by Bulgari!

5 reacties leave one →
  1. januari 3, 2012 19:56

    Wederom een super mooi jurkje ! Ik ben echt grote fan van gouden pailletten😀

  2. januari 3, 2012 20:08

    Prachtig zie je eruit, mooie make-up ook

    XOXO

  3. Myrthe permalink
    januari 3, 2012 22:34

    Hij is echt mooi, wel opvallend maar niet extreem over de top. Ook leuk met je lippenstift erbij

  4. januari 3, 2012 23:59

    wat een mooi jurkje, met die open achterkant!

  5. januari 6, 2012 11:15

    Love the shoes and dress!

Geef een reactie

