Skip to content

Nelly.com order

januari 4, 2012

I placed a new order at Nelly.com, I really start to love the shop! I absolutely hope the pieces will fit perfectly and look as beautiful in real life. What did I order? The leather Acne Pistol Boots look-a-likes by Nelly White Label, which are the perfect winter shoes. For when I do not feel like wearing high heels or when it’s slippery outside, but still want to wear something fashionable. They’re gonna look great with my leather pants for example! The neon yellow heels were on my spring wishlist (yeah… I really do have one already, oops ;-)), lovely for spring! Neon is definitely something we’re gonne see a lot in the spring collections. I think they’re so extremely cool! Lastly, I choose the black lace chinos, it is kind of risky, however, if they fit me well, it’s gonna look só chic with the white Cheap Monday blouse!

I really cannot wait for my order to arrive!

Ik heb opnieuw een order geplaatst op Nelly.com, ik begin echt fan te worden van de webshop! Ik hoop dat het allemaal net zo mooi zal zijn in het echt, en dat het me goed zit. Wat ik besteld heb? De leren Acne Pistol Boots look-a-likes van het Nelly White Label, wat ik echt de perfecte schoenen voor de winter vind. Voor wanneer je geen zin hebt in hoge hakken en het misschien glad is buiten, maar ik toch iets wil dragen dat fashionable is. Ze gaan absoluut geweldig staan met mijn leren broek, bijvoorbeeld! De neon gele hakken stonden al een tijdje op mijn spring wishlist (ja.. ik weet het, heel erg dat ik die al heb..;-)), echt perfect voor de lente! Neon is absoluut iets wat we veel gaan zien in de collecties van het komende seizoen. Ik vind ze ontzettend tof! Als laatste heb ik een zwarte, kanten chino gekozen, alhoewel het een beetje een risico is natuurlijk, maar áls ‘ie mooi zit dan is het echt prachtig en ontzettend chic met de witte Cheap Monday blouse!

Ik kan niet wachten tot de postbode langskomt!

6 reacties leave one →
  1. Myrthe permalink
    januari 4, 2012 12:35

    Komen er ook aanfoto’s?
    Ik vind die gele pumps wel heel gewaagd hoor!

    • januari 4, 2012 13:25

      Aanfoto’s komen er zeker, zodra ik het binnen heb! Ja, ze zijn inderdaad gewaagd, maar fantastisch voor de lente denk ik!

  2. januari 4, 2012 12:56

    wauw, prachtige items denk ik!

  3. Kim permalink
    januari 4, 2012 14:22

    Love the yellow heels!❤
    Misschien moet ik ook maar eens zo'n lijst gaan maken!🙂

  4. Roanne permalink
    januari 4, 2012 21:56

    Heel gaaf die hakken! Ben benieuwd naar de broek!

  5. januari 5, 2012 03:58

    Ben heel benieuwd naar de aanfoto’s, en die gele pumps zijn echt heel leuk vooral met een shortje witte blazer etc. Laat de zomer maar beginnen:D

    XOXO

Geef een reactie

