Skip to content

Outfit 0201’12 | Aiming for Versace’s Palm Beach

januari 5, 2012


Finally, the Versace for H&M jacket that I scored on sale! Have you found any sale-treasures yet? This jacket has really become my ‘chill’-jacket, since it is incredibly soft and cool to wear with other comfy clothes. I kinda feel like a hiphop dancer/singer when I wear it😉 (resulting in ridiculous dances while cooking with the music on highest volume, haha!). I wore it on Monday when I went with my girls to Enschede to celebrate one of their birthdays and to have a really great girl’s night in! Moreover, we discussed where to go for our summer holiday, so which jacket would match that mood better in the middle of winter?😉 For now we aim to go to either Portugal or Croatia, I haven’t been before to both of them, so I think it will be pretty exciting no matter which of those countries we will choose. I once read a saying claiming that you should visit at least once a year a place you haven’t been before, and I cannot agree more. New places (whether in a foreign country/culture or in your own neighbourhood) give me so much energy and inspiration! It really makes me happy. Do you already have plans for summer?

Eindelijk, het Versace for H&M jasje dat ik in de sale heb gescoord! Hebben jullie al sale-schatten gevonden? Dit jasje is echt mijn ‘chill’ vest geworden, aangezien hij zó ontzettend zacht is en perfect te combineren met andere comfy kleding. Ik voel me een beetje hiphop een danser/zanger als ik hem draag😉 (wat zich resulteerd in belachelijke dansjes tijdens het koken, met de muziek op z’n hardst, haha!). Ik droeg dit afgelopen maandag, toen ik met de meiden twee dagen naar Enschede ging om een verjaardag te vieren en gewoon een goede girl’s night in te houden! Plus.. we hebben overlegd over waar we heen zullen gaan tijdens onze vakantie deze zomer, dus wat past er beter bij die mood dan dit jasje?😉 Voorlopig denken we dat we of naar Portugal of naar Kroatië zullen gaan, en aangezien ik in beide landen nog niet eerder ben geweest, wordt het sowieso gaaf, welk land we ook kiezen uiteindelijk. Ik heb een keer een uitspraak gelezen, die zei dat je minstens één keer per jaar naar een plaats zou moeten gaan waar je nog niet eerder bent geweest, en ik ben het daar zó ontzettend mee eens. Nieuwe plaatsen (of het nu in het buitenland is of gewoon bij jou in de buurt) geven me zoveel energie en inspiratie! Het maakt me echt gelukkig. Hebben jullie al plannen voor de zomer?






Jeans – Forecast | overknees – Sacha | jacket – Versace for H&M | nailpolish – French Kiss by H&M

I wore Jasmin Noir by Bulgari (again, can’t get enough of it!)

8 reacties leave one →
  1. Fleur permalink
    januari 5, 2012 16:18

    Leuk jasje! Ik zou hem zelf nooit durven kopen denk ik..

  2. januari 5, 2012 17:36

    staat je goed, ik denk zelfs dat hij ook heel leuk is in de zomer door de kleurtjes

    xoxo

    • januari 5, 2012 17:44

      Dankjewel meid! Ja, ik had hem ook gekocht met de lente in mijn achterhoofd (wit jurkje, gele Nelly heels), maar hij zit zo heerlijk dat ik er nu zo ongeveer in leef, haha!

  3. januari 5, 2012 18:51

    Ik vond die collectie helemaal niets.. Maar ik vind dit jasje echt tof staan bij je ! Wauw

  4. januari 6, 2012 00:32

    het jackje is niet helemaal mijn stijl, maar hij staat je wel leuk!

  5. januari 6, 2012 11:14

    Het jackje staat je errug leuk en ook de laarzen vind ik erg tof!

  6. Benthe permalink
    januari 7, 2012 17:41

    Ik zou hem zelf niet snel kopen, maar jou staat ie toch wel erg leuk!

Geef een reactie

