Skip to content

December’s Outfits

januari 8, 2012


Another month has come and gone and now the first week of January has almost finished already. Seriously, this academic year is flying by! December was a month full of joy and successes. We celebrated the first anniversary of Save My Wardrobe with a great giveaway sponsored by Zalando, the winner has already received an e-mail from me. Moreover, I celebrated the holidays with my family and beloved friends and those were maybe even the best holidays ever. I also had the honour of being invited for the opening of the Azzedine Alaïa exhibition at the Groninger Museum (you can visit it till May if you like!) where I met Naomi Campbell, which really was a great experience. Above you see my month in fashion, and I really have a hard time picking my favourite! If I really, really should make a choice, I think I would choose my Boxing Day outfit🙂, I am just crazy over the dress, especially in combination with the glittery heels. What is your favourite?

Een nieuwe maand kwam en ging en nu is zelfs de eerste week van januari bijna voorbij. Serieus, dit academisch jaar vliegt voorbij! December was een maand gevuld met leuke dingen en successen. We vierden het een-jarig bestaan van Save My Wardrobe met een geweldige giveaway gesponsord door Zalando, de winnares heeft inmiddels een mailtje van me ontvangen. Verder heb ik de feestdagen gevierd met familie en lieve vrienden en het waren misschien wel de beste feestdagen ooit voor mij. Ik had ook de eer om uitgenodigd te zijn voor de Azzedine Alaïa tentoonstelling in het Groninger Museum (die je nog tot mei kunt bezoeken als je dat wilt!) waar ik Naomi Campbell ontmoette, wat absoluut een geweldige ervaring was. Hierboven zie je mijn maand in fashion, en ik moet zeggen dat ik het dit keer echt lastig vind om een favoriet te kiezen! Als ik echt, echt zou moeten kiezen, denk ik wel dat ik zou gaan voor mijn Boxing Day outfit🙂, ik ben gewoon helemaal weg van het jurkje, vooral samen met de glitter heels. Wat is jouw favoriet?

4 reacties leave one →
  1. Myrthe permalink
    januari 8, 2012 13:24

    Ik kan ook geen favoriet kiezen, ik vind ze serieus allemaal echt leuk!

  2. januari 8, 2012 21:00

    jou jurkje van nieuwjaar lijkt erg veel op hetgeen wat ik aanhad !😀

    • januari 8, 2012 21:19

      Volgens mij waren de sequin jurkjes inderdaad bijzonder populair dit jaar, haha! Maarja, we all❤ glitters, don't we?!😀

  3. januari 8, 2012 21:49

    Loved your outfis!! You looked gorgeous!

Geef een reactie

