Skip to content

Shoes wishlist

januari 12, 2012


Speaking of the most desirable shoes of the moment (chosen from affordable brands then), in my opinion, are absolutely the ones above. The light-blue pumps will look gorgeous during spring and I’m so in love with the hardware on the nose of the light-brown ankle boots! (both by Nelly.com White Label). Below you find two of my favourites from Sacha, the heeled ankle boots I have a crush on since September or so are now on a 50% discount. If it was not for the government who made a mistake in my study finances two years ago resulting in having ‘a poor one’ in January, I would  have definitely clicked them home by now. The ones next to them are indeed the  biker boots almost every blogger has in black. I like them better in brown, and imagine how cool they will look during spring with white shorts/dresses! Too bad Santa’s gone back to the North Pole!

Als het gaat om de meest begeerlijke schoenen van het moment (van de betaalbare merken in ieder geval), moeten de bovenstaande vier absoluut worden toegevoegd aan het lijstje, wat mij betreft. De lichtblauwe pumps zijn prachtig voor de lente en ik ben ook helemaal weg van de hardware op de neus van de lichtbruine enkellaarsjes! (beiden zijn ze van het Nelly.com White Label).  Daaronder zie je twee van mijn favorieten uit de collectie van Sacha. De enkellaarsjes met bont waar ik als sinds afgelopen september een crush op heb zijn nu in de sale (50%) en als ik niet wat problemen had gehad met DUO die twee jaar geleden fouten heeft gemaakt waardoor ik arm ben in januari, had ik ze absoluut aangeschaft. Daarnaast staan de biker boots die elke blogger ongeveer heeft in het zwart. Ik vind ze zelf mooier in het bruin, bedenk je eens hoe gaaf ze zullen staan in de lente met witte shorts/jurkjes! Zo jammer dat de Kerstman alweer terug is naar de noordpool…

2 reacties leave one →
  1. januari 12, 2012 20:46

    die beige laarsjes vind ik erg mooi, en de bruine sacha laarzen ook!

  2. januari 13, 2012 23:08

    Die lichte blauwe zijn mooooooooooooooooooooooooi🙂 !

Geef een reactie

