Skip to content

TIP | H&M Blazers

januari 21, 2012


Do you still recall those Zara blazers which were a big hit last year? I got one in a gorgeous green colour and was waiting for the sale to get them in all possible colours, since those babies were 60 Euro each. However, they were all sold out by then, of course. This season, H&M has given them a second life at their shelves, those blazers are really so much alike! I looooove its fit and the best thing is that they are being sold for only 30 euro🙂 Gain!

Herinner je deze Zara blazers nog, die vorig jaar zo’n hit waren? Ik heb hem in een prachtige kleur groen en wachtte toen voor de sale om ze in meer kleuren te halen, aangezien deze beauties 60 euro per stuk kostten. Maar natuurlijk waren ze toen allemaal allang uitverkocht. Dit jaar heeft H&M ze opnieuw leven ingeblazen en hangen ze in hun rekken, ze lijken echt zo goed! Ik vind de fit prachtig, en het mooiste is dat ze maar de helft kosten: 30 euro🙂 Winnen!

6 reacties leave one →
  1. januari 22, 2012 16:12

    Heel erg leuk ik zou de roze wel willen hebben, maar wil nog steeds de zara versie van vorig jaar met gouden knopen.

    XOXO

  2. januari 22, 2012 17:28

    De knoop van de Zara versie is inderdaad mooier, maar je kunt natuurlijk ook zelf op zoek gaan naar zo’n knoop en ‘m erop zetten, zo moeilijk is dat niet!🙂 Ik wil zelf ook de roze, haha. Maar.. als ik jou was zou ik zeker deze even passen, want ik vond hem echt heel mooi zitten!

  3. januari 22, 2012 22:31

    Ik heb die gestreepte gister gekocht, geweldig ding!

    • januari 22, 2012 23:31

      Die is zo geweldig voor de lente! Ik ben altijd dol op gestreepte jasjes voor de zonnige seizoenen, lekker sailor achtig! Mooie fit hebben ze, niet?🙂

  4. Fleur permalink
    januari 22, 2012 23:57

    Ik heb ze ook weer gezien!
    Ze zijn ook weer bij vero moda enzo.
    Heb toch gekozen voor half jasje van knalroze leer, ook wel iets voor jou misschien!

Trackbacks

  1. Spring/Summer 2012 Wishlist « savemywardrobe

Geef een reactie

