Skip to content

Newbies!

januari 27, 2012


I received those shoes from Nelly last week! They are so extremely beautiful, a bit -a lot- inspired by the gorgeous Acné Pistol boots I assume. Funny how I used to hate those kind of shoes and how it all changed since about a year. For a while now I am totally addicted by the Acne Pistol boots, however.. they are pretty pricey. When Nelly offered me to pick some items from their shop, I did not have to think too long, those babies it would be! The leather is absolutely beautiful and I have tons of looks in my mind already!

Nelly’s delivery is super fast, by which I was really impressed. I received the shoes within one week, unfortunately one of the zippers was broken which forced me to send them back. Now that I received new ones, I must say also this zipper is not of the best quality, unfortunately😦 However, it would cause me too much pain to send them back again, since I am absolutely in love with them.. so I think I’m gonna check whether I can think of something to fix it.. But in general: looove for Nelly!

Afgelopen week kreeg ik deze laarsjes van Nelly binnen! Ze zijn zo ontzettend mooi, een beetje -oké een beetje veel- geïnspireerd op de Acné Pistol Boots heb ik het idee. Best grappig eigenlijk dat ik dit soort schoenen een tijd geleden nog afzichtelijk vond en dat ik er sinds ongeveer een jaar bijna door geobsedeerd ben gewoon. Alleen zijn de echte pistol boots nogal prijzig… Toen Nelly me aanbood om een aantal items uit hun shop te kiezen hoefde ik daarom ook geen twee keer na te denken: deze zouden het worden! Het leer is absoluut prachtig en ik heb al ontelbaar veel ideeën voor looks!

De bezorging van Nelly is super snel, ik was absoluut onder de indruk. De schoenen had ik binnen een week binnen, alleen was één van de ritsen helaas kapot waardoor ik gedwongen was ze terug te sturen. Nu dat ik nieuwe binnen heb, moet ik zeggen dat de ritsen sowieso niet van de beste kwaliteit zijn, helaas😦 Hoe dan ook, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze terug te sturen, aangezien ik helemaal verliefd op ze ben.. dus ik denk dat ik ga proberen om zelf een oplossing te verzinnen.. Maar over het algemeen genomen: looooove for Nelly!

4 reacties leave one →
  1. Roanne permalink
    januari 27, 2012 14:15

    Lovely shoes

  2. januari 27, 2012 19:30

    Jammer van de rits! Ik vroeg me al af waarom de rits open was op de foto🙂 maar ik vind de pistol boots van Acne ook héél erg mooi, leuk dat je een goedkoper alternatief hebt weten te vinden😉 !

    • januari 27, 2012 20:57

      Oh haha nee, de rits heb ik gewoon open omdat ik dat mooi vindt! Hij laat aan de onderkant langzaam los wanneer ik een tijdje loop…😦

  3. januari 28, 2012 19:06

    I have stuff from Nelly and I love it! You are right, their shipping is really really fast!
    Loved the booties!

Geef een reactie

