Skip to content

H&M Divided | Neon makes you glow collection

februari 3, 2012


I suddenly came across this new Divided collection and I was pretty flabbergasted! I told you earlier this week that the pop of neon yellow is gonna be it for coming season. And I’m loooovin’ it! Especially the black dress with yellow stripes and the bright coloured jacket are so cool. And of course the black see through top! I wouldn’t wear everything myself, but you have to admit that it looks awfully cool, doesn’t it?

Ik stuitte op deze beelden van de nieuwe Divided collectie en was een beetje blown away! Eerder deze week vertelde ik al dat een neon accent het helemaal gaat worden aankomend seizoen. And I’m loooovin’ it! Vooral het zwarte jurkje met de gele strepen en het felgekleurde jasje zijn zo coo. En natuurlijk de zwarte see through top! Ik zou niet alles uit deze collectie zelf dragen, maar je moet toegeven dat deze looks absoluut gaaf zijn, niet?

22 reacties leave one →
  1. Rose permalink
    februari 3, 2012 18:27

    I like the black dress the most.
    The neon colour dress is to much to me.

    • februari 3, 2012 21:03

      Oh yes, I like the black dress sooo much! It’s amazing, isn’t it? Definitely something for the spring wishlist🙂

  2. Roanne permalink
    februari 3, 2012 20:30

    H&M is doing a great job this season (in my opinion)!!

    • februari 3, 2012 21:02

      Couldn’t agree more! They’re starting to win some terrain back from Zara, if you’d ask me!

  3. februari 3, 2012 20:35

    hell yes! love this

  4. februari 3, 2012 23:27

    I love this neon look for working out (and yes, I know these aren’t workout clothes but to me they should be). xx

    • februari 3, 2012 23:57

      I can understand! It certainly is something you either love or hate, I love how everyone has a different opinion about fashion sometimes! I love neon colours for working out as well, I bought a neon yellow sports top last year. But with having this whole sporty chic trend going on right now I think it can really add something to your look. The whole looks becomes so different when you only use one item instead of the whole look like here🙂 But I have to agree with you that indeed, some of the items above should fit a workout collection better than just rtw🙂

  5. februari 3, 2012 23:53

    Eerlijk gezegd vind ik er helemaal niets aan! Maar ik heb echt het gevoel dat ik een beetje uit Divided (en H&M op zich ook wel) gegroeid ben…

    • februari 4, 2012 00:00

      Hee Dorien, dat gevoel had ik ook héél sterk afgelopen tijd/jaar. Maar de laatste tijd loop ik toch steeds weer naar binnen, terwijl ik het heel lang telkens oversloeg tijdens het shoppen. Vooral Trend heeft echt geweldige stukken op het moment! Ik vind het echt leuk hoe om te merken hoe zo’n winkel je echt weer terug kan winnen als het ware. Al is dit wel echt iets waar je van houdt of niet, agree🙂

  6. februari 4, 2012 11:22

    Heel gaaf. Lekker gebruind huidje erbij. Ik vind de schoenen trouwens wel heel gaaf. Maar met H&M vind ik trouwens wel dat de foto’s mooier zijn dan als je de kleding zelf ziet, maar goed dat is denk ik bij de meeste campagne’s zo🙂

    • februari 4, 2012 16:10

      De schoenen deden me inderdaad heel sterk denken aan de Isabel Marant sneakers! Volgens mij zijn ze daar stiekem op geïnspireerd😉 De zwarte met neon accenten leken me heel gaaf, maar toen ik ze in het groot zag op H&M vielen ze me toch een beetje tegen. Maar je hebt wel gelijk dat de kleding in het echt soms tegenvalt, ik ben heel benieuwd waar de jurkjes van gemaakt zijn, ik hoop dat het lijkt op duikpak stof!

      • februari 4, 2012 18:54

        Hah das wel tof, doet met weer denken aan 10 jaar geleden, toen had ik ooit zon duikpak stoffen jasje.

  7. februari 4, 2012 12:17

    Oooh this looks soo good!

    NRC ♥

  8. februari 4, 2012 13:39

    i like this color, i would choose it for sportswear🙂 though it reminds me roadman sometimes:D

    • februari 4, 2012 16:06

      Haha, it indeed has something of those construction workers yeah😛 Oh well, no one will miss you when you’re walking by in those colours😉

  9. Elien permalink
    februari 4, 2012 15:17

    Ik vind het echt vreselijk.. Geef mij dan maar de pastelkleuren.

    • februari 4, 2012 16:07

      Oh ik was ook altijd zoveel meer van de pastelkleuren! Mijn moeder noemt me zelfs haar ‘pastelkindje’ haha. Ik weet niet wat er met me is gebeurd dat ik ineens zo weg ben van de felle kleuren! Gelukkig zijn de pastelkleuren ook een enorme hit dit voorjaar🙂

  10. Myrthe permalink
    februari 6, 2012 13:19

    Echt iets voor jou dit, met je neon pumps en neon nagellak!🙂

  11. Maaike permalink
    juli 6, 2012 19:27

    vinden jullie dit serieus mooi?? ik vind beetje neon wel leuk maar toen ik dit zag had ik zoiets van omg waar is de h&m nu weer mee bezig. maar ik hou trouwens wel van de h&m maar ik vind het wel erg wisselend (de kwaliteit en stijl van hun producten) maar meestal als je even zoekt vind je vanzelf iets leuks bij de H&M🙂

    • juli 6, 2012 21:30

      Ik snap je reactie! Persoonlijk vind ik de items afzonderlijk echt heel gaaf, dus gewoon gecomineerd met andere kleding. Zoals in dit lookbook is het al snel too much inderdaad. Toch grappig hoe sterk de meningen verdeeld zijn over deze collectie!

Geef een reactie

