Skip to content

Bro’s new shoes + some snapshots

februari 25, 2012


When I came home this weekend, my brother showed me his new purchase: amazingly cool shoes! He said he was a bit in doubt whether to bring them back or keep them and I’m doing my very best to convince him to keep them. Those men’s shoes with coloured soles are so hot right now, I love to see men wearing them! Have a nice weekend, honeys🙂

Toen ik thuiskwam dit weekend liet mijn broertje me zijn nieuwste aankoop zien: ontzettend gave schoenen! Hij zei dat hij nog niet zeker wist of hij ze gaat houden of toch terug gaat brengen, en ik probeer hem over te halen om ze te houden. Herenschoenen met gekleurde zolen zijn zo hot op het moment, ik vind het geweldig om mannen te zien die ze dragen! Fijn weekend, honeys🙂

4 reacties leave one →
  1. Myrthe permalink
    februari 25, 2012 15:49

    chic hoor! Kleine broertjes worden groot.
    Jij ook fijn weekend!

  2. februari 25, 2012 17:34

    Haha heel chic en ik vind ze mooi!

  3. februari 25, 2012 22:33

    leuke mannen schoenen

    Travel in Style

  4. Caroline permalink
    februari 26, 2012 11:55

    Keepers!! Zijn super leuk🙂

Geef een reactie

