Skip to content

Outfit 0603’12 | Biker girl

maart 7, 2012


The downside of being a blogger is that it can be very confronting from time to time. Sometimes you just have an idea about yourself and what you look like, but photos never lie.. Those photos really made me realize that I should hit the gym more often, which was on my planning for ages, but well.. other things always seem more important, you know. So after finishing my work for uni today, I will attend lessons bodyfit and steps.. A good start if you’d ask me. I just feel so stressed lately, with all the things I do, there’s barely any time left for other things than the blog (which is of course my hobby, so not that bad to spend much time on), studies and the board. The weekend in Belgium was perfect to be away from all the hectic for a moment, now it’s time to fix the rest!

Een andere kant van het zijn van een blogger is dat het van tijd tot tijd ook behoorlijk confronterend kan zijn. Soms heb je een bepaald idee over hoe je eruit ziet in je hoofd, maar foto’s liegen niet.. Deze foto’s deden me realiseren dat ik echt de sportschool wel weer iets vaker met een bezoekje mag vereren, wat al tijden op mijn planning stond, maar ja.. andere dingen lijken altijd belangrijker weet je. Dus.. nadat ik vandaag gestudeerd heb, ga ik een lesje bodyfit en steps bijwonen.. Een goede start als je het mij vraagt. Ik voel me gewoon zo gestrest de laatste tijd, met alle dingen die ik doe op het moment is er gewoon weinig tijd over voor andere dingen dan de blog (wat opzich geen straf is natuurlijk, want het is absoluut mijn hobby), studie en het bestuur. Het weekend in België was perfect om even weg te zijn van alle hectiek voor een tijdje, nu is het tijd om de rest te fixen!





Pants – New Yorker | shoes – thanks to Nelly.com | cardigan – Vero Moda

6 reacties leave one →
  1. maart 7, 2012 15:42

    Wat een prachtig haar heb je meid!🙂

    Ik vind je broek super stoer..😉

  2. maart 7, 2012 23:07

    niet te veel stressen, dat is helemaal ongezond😉. vind de broek geweldig!

  3. maart 10, 2012 09:49

    Wauw, super toffe broek! Vind je grijze vest ook tof😀 ! Veel succes met sporten trouwens, zal perfect zijn om je zinnen even te verzetten ! xx

    • maart 10, 2012 22:12

      Dankje!🙂 Klopt, het werkt echt ontspannend, zo fijn! Ik vergeet die uitwerking soms alleen een beetje, waardoor ik het sporten weer op een laag pitje zet.. niet meer doen!😛

Trackbacks

  1. Outfits March « savemywardrobe

Geef een reactie

