Skip to content

Outfit 0303’12 | Rock’a billy baby

maart 12, 2012

Here’s what I wore to Antwerp last weekend. It definitely is one of my favourite outfits lately, I almost wear it non-stop, haha. It kinda gives me a Givenchy feeling, the designer I love só much. When wearing an outfit that is either quite dark or masculine, I like to add some girly make-up like this pink lipgloss I got for my birthday. The sheer blouse is just súch a treasure for my wardrobe, I tend to take it out of my closet everytime to pair it with something new. Do you also have those perfect bargains?

Besides the shopping in Antwerp, we also had some drinks with my parents, who were co-incidentally in Belgium as well. It was a really nice, however also tiring day. Sunday we spent doing work for uni and taking a long 2-hour walk along the beach. It must be so great to live close to the beach.. Maybe I could keep my running-promises then!😛

Hier is wat ik vorig weekend droeg naar Antwerpen. Het is absoluut een van mijn favoriete outfits van de laatste tijd, ik draag het bijna non-stop, haha. Het geeft me een beetje een Givenchy gevoel, het modehuis waar ik zóveel van houd! Wanneer een outfit naar mijn gevoel iets te donker of mannelijk is, voeg ik meestal wat girly elementen toe in de vorm van make-up zoals deze roze lipgloss die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. De doorschijnende blouse is zó’n perfecte toevoeging aan mijn garderobe, ik heb de neiging om het telkens weer uit mijn kast te halen en het elke keer met iets nieuws te dragen. Hebben jullie ook van die perfecte aankopen?

Naast winkelen in Antwerpen, hebben we ook een terrasje gepakt met mijn ouders, die toevallig dat weekend ook in België waren. Het was een ontzettend leuke maar ook vermoeiende dag. Zondag hebben we verder gestudeerd maar ook een lange, 2-uur durende wandeling gemaakt over het strand. Het moet zo geweldig zijn om dicht bij het strand te wonen.. Misschien zou ik dan wel in staat zijn om mijn hardloop voornemens waar te maken!😛

Jeans- Garcia | blouse – H&M Trend | vest – Zara (old) | shoes – Primark | nailpolish – Catrice’s London’s Weather Forecast

4 reacties leave one →
  1. maart 12, 2012 19:51

    leuke outfit meid, leuk gecombineerd:)

    XOXO
    http://blondefashiontale.com

  2. Corien permalink
    maart 15, 2012 09:05

    Super leuk gecombineerd! Vind hem zo mooier dan met dat blauwgroene eroverheen🙂

Trackbacks

  1. Outfits March « savemywardrobe

Geef een reactie

