Skip to content

H&M Exclusive Conscious Collection

maart 15, 2012

I was positively surprised when I came across the lookbook of the new H&M conscious collection! It is so… different! Really fresh if you’d ask me, something totally different from their usual collections! Very romantic with the ruffles and pastel colours, but also quite fresh silhouettes. My favourites are definitely the two outfits above and the lime dress below. However, the outfits with the flowerprints are quite nice as well. I am really curious for the prices, I must say. The collection will be available in selected stores from April 12.

Ik was positief verrast toen ik het lookbook van de nieuwe Conscious Collection van H&M tegenkwam. Het is zo… anders! Fris en vernieuwend als je het mij vraagt, iets totaal anders dan hun normale collecties! Heel romantisch met de ruches en pastelkleuren, maar ook redelijk vernieuwende silhouetten. Mijn onbetwiste favorieten zijn de twee outfits hierboven en het limekleurige jurkje hieronder. Maar ook de flowerprint outfits mogen er zijn! Ik ben heel benieuwd naar de prijzen moet ik zeggen. De collectie zal in geselecteerde winkels te koop zijn vanaf 12 april.

6 reacties leave one →
  1. Roanne permalink
    maart 15, 2012 14:32

    Lovely! Curious for the price as well, looks quite expensive

  2. maart 15, 2012 20:48

    heel erg mooi! vooral die 1e rok is supermooi!

    XOXO

    http://blondefashiontale.com

  3. fashionisaparty permalink
    maart 16, 2012 14:06

    ik ben ook benieuwd naar de prijzen! en vind het jammer dat het altijd maar geselecteerde winkels zijn😦.

    • maart 17, 2012 14:27

      Ja klopt! Vroeger had ik dat probleem ook altijd, in de stad waar ik woonde hadden ze het nooit. Nu ik in Groningen woon hebben ze de collecties wel altijd, dus sta ik er niet meer zo bij stil. Ik denk dat ze het doen om het nog enige exclusiviteit te geven😛

  4. maart 17, 2012 09:09

    Ik krijg er echt een wauw-gevoel van, maar ik twijfel tof of ik er effectief iets zal gaan kopen… Het linker jurkje met bloemenprint is mijn favoriet!

    • maart 17, 2012 14:28

      Haha ja zo gaat het bij mij ook meestal, dat ik uiteindelijk niets koop😛 Maar zal in dit geval ook inderdaad heel erg aan de prijzen gaan liggen..

Geef een reactie

