Skip to content

EDITORIAL | Pastels and twenties

maart 31, 2012

I planned an outfitpost for today, however, I have like no clue where the charger of my camera is hiding.. So therefore, I decided to start some days earlier with a series of posts that I have been planning last week. Inspired by the Dutch Vogue and their great ensembles inspired by colours I will post in the coming weeks some similar collages as well (with more affordable brands) inspired by hot colours and current trends. Today, to kick off with, pastels and the twenties trend! Tomorrow there will definitely be an outfitpost up!

Voor vandaag had ik eigenlijk een outfitpost gepland, alleen heb ik geen flauw idee waar de oplader van mijn camera zich verstopt heeft.. Dus daarom heb ik besloten om maar iets eerder te beginnen met een serie posts die ik afgelopen week gepland heb. Geïnspireerd door de Nederlandse Vogue en hun prachtige collages geïnspireerd op kleuren, zal ik de komende weken soortgelijke collages uploaden (met meer betaalbare merken), geïnspireerd op de huidige kleuren en trends. Vandaag, om mee te beginnen, de pastelkleuren en twenties trend! Ik beloof dat er morgen sowieso een outfitpost online komt!


Lilac jeans, Asos, €42.19
Peplum dress, Topshop, 48 pounds
Crop top, MOTO via Topshop, 16 pounds
Shoes, River Island, 60 pounds
Flowered heels, River Island, 40 pounds
Green bag, Fiorelli via Nelly, €54,95
Nailpolish, Catrice’s Put Lavender On Your Agenda, €2.50
Loafers, New Look, 17.99 pounds
Pink sunglasses, Super Sunglasses via ICEBLINK, €135.00
Yellow sunglasses, Super Sunglasses via ICEBLINK, €133.00
Green sunglasses, Super Sunglasses via ICEBLINK, €180.00

5 reacties leave one →
  1. maart 31, 2012 16:31

    Wow, love everything! I want it all!🙂

    Great post!

    xo
    Jen

    http://belledecouture.com

  2. maart 31, 2012 18:49

    Mijn favoriete items hier zijn de zonnebrillen, gele flatjes en clutch, leuk😀 !

    • maart 31, 2012 21:28

      Haha precies mijn favorieten! Ik ben echt dól op de zonnebrillen van SUPER Sunglasses!

  3. maart 31, 2012 21:22

    Ik zag die LV editorial ook al in de Vogue, zo fantastisch!

    xoxo Sootjeelina❤

Geef een reactie

