Skip to content

Favourites from H&M Summer

april 12, 2012

I really would have wanted to show you some outfit pictures today, however, since I am learning for my upcoming exams and my photographers have to work and study as well, the earliest possible moment to shoot some pics will be tomorrow. So I’ll keep you posted!😉 For today some of my favourites from the absolutely amazing H&M summer collection. Most of the pieces will hit the stores from today till May. It is some sort of special day in fashion anyway, since the H&M Conscious collection will be released today, as well as the Werelse x Mango Touch collection. I really wanted to buy those gorgeous black wedges, but still think they are a bit pricey – at least for me at the moment.

Ik was van plan om jullie vandaag weer een outfitpost te laten zien, maar aangezien ik aan het studeren ben voor de aankomende tentamens en mijn fotografen zelf ook moeten werken en studeren, kan ik pas op z’n vroegst morgen nieuwe foto’s maken. So I’ll keep you posted!😉 Vandaag laat ik een paar van mijn favorieten zien uit de prachtige H&M zomer collectie. De meeste stukken zullen vanaf nu tot aan mei in de winkels verschijnen. Het is sowieso een soort van speciale dag in de mode vandaag, aangezien zowel de H&M Conscious collectie als de Werelse x Mango Touch collectie vanaf vandaag te koop zijn. Zelf had ik mijn zinnen gezet op de prachtige zwarte sleehakken, maar ik vind ze denk ik toch iets te prijzig – in ieder geval voor mij op dit moment.

3 reacties leave one →
  1. Evelyn permalink
    april 12, 2012 20:33

    Ik wil die witte rok en dat hesje zo graag! Weet jij of ze die verkopen aan de vismarkt? xo

    • april 12, 2012 23:09

      Haha ja ik ook! Maar vind het wel een beetje duur. Ehm, ik ben er nog niet geweest sinds de nieuwe collectie, maar ik verwacht van wel, het zwarte rokje hing er een tijd geleden namelijk ook! xx

  2. fashionisaparty permalink
    april 13, 2012 15:00

    die rok en de ketting: súper gaaf!

Geef een reactie

