Skip to content

Colour schemes in nailpolish

april 24, 2012

I was organizing my nailpolishes and found myself making awesome colour combinations. Some colours just look só good together!❤

Ik was mijn nagellakjes aan het herorganiseren en was wat met de kleurencombinaties aan het spelen. Sommige kleuren zijn zó mooi samen!❤



4 reacties leave one →
  1. Evelyn permalink
    april 24, 2012 17:46

    Is die van China Glaze goed dekkend? Ik heb een neon die redelijk transparant is😦

    • april 24, 2012 21:44

      Nee niet super moet ik zeggen, althans.. dekken doet hij wel maar niet helemaal zonder strepen. Ik zou eens kijken naar die van American Apparel, volgens mij komt daar de neongele van 5 inch and up vandaan, die is geweldig!

  2. april 28, 2012 17:01

    Mooie kleurtjes!🙂 xxx

Geef een reactie

